miercuri, 20 ianuarie 2010

Revenire

Am lipsit indelung de aici si nu am mai postat nimic pentru ca nu am mai simtit asa mult nevoia sa imi descarc frustrarile pe blog. Pentru cei care mi-au cerut sa mai scriu (putini, recunosc :P), revin. Urmeaza o serie de mailuri absurde, hazli si iritant de idioate pe care le-am primit in perioada asta. :D

Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii
Inspector general,
Buna
ziua tuturor,

In general nu trimit asemenea mesaje, dar acesta mi l-a trimis o buna prietena avocata si cred ca este o oportunitate foarte interesanta. Ea spune ca va functiona. Si pana la urma nici unul nu avem nimic de pierdut! Imi spune ca: sunt avocata si cunosc legea. Asta este adevarat. AOL si INTEL isi vor tine promisiunile de frica sa nu fie dati in judecata si sa trebuiasca sa faca fata unei amenzi multimilionare in dolari, asemenatoare cu cea a Coca Cola contra General Electric. Dragi prieteni nu o luati in gluma.
Bill Gates (Propietar de Microsoft), isi imparte averea.
Daca ignorati acest mesaj o sa va para rau... Windows este inca cel mai

utilizat program, Microsoft si AOL fac un experiment trimitand acest
mesaj (e-mail beta test)... Cand o sa retrimiteti acest mesaj (e-mail) prietenilor Dvs. Microsoft o sa poata vedea daca sunteti sau nu utlizatori ai Microsoft Windows. Pentru fiecare persoana care trimite acest mesaj Microsoft le va plati 245 EURO.
Pentru
fiecare persoana careia tu ii trimiti mesajul iar acesta il va retrimite la randul ei altor persoane Microsoft vâ va plati 243 EURO. Pentru fiecare a treia persoana care va retrimite mesajul, Microsoft va va plati 241 EURO
In 2 saptamani
Microsoft, va lua legatura cu tine pentru a-ti confirma adresa de e-mail si iti va trimite un cec.

Charles. Bailey General Manager Field
Opérations
1-800-842-2332 1-800-842-2332 Ext.. 1085 or
904/245-1085 904/245-1085 or RNX 292-1085

Avocata imi spune: Credeam ca acest mesaj este o frauda dar dupa 2 saptamani dupa ce am retrimis mesajul, am primit un mail de la Microsoft pentru a-mi confirma datele corecte si adresa si am primit un cec de de 24.800 EURO.
Trebuie
sa trimiti acest mesaj inainte ca testul sa se termine! Daca cineva are
posibilitatea de a face acest lucru realitate acesta este Bill Gates..
Pentru el acest lucru supune o cheltuiala de publicitate. Va rog trimiteti mesajul la cat de multa lume puteti!
Trebuie sa primiti cel putin 10.000 EURO.
Nu
v-am fi ajutat sa aflati si sa aveti posibiliatatea de a trimite acest mesaj daca noi la randul nostru nu am avea ceva de castigat pe urma lui. Cum va spuneam cunosc legea si acesta mail este real.
Intel
si AOL negociaza o fuziune ceea ce i-ar face compania cea mai mare din
lume, iar pentru a fi siguri ca Windows este cel mai folosit program,
Intel si AOL fac un experiment prin acest test.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu