joi, 21 ianuarie 2010

Mail :D

Ciao , iti scriu azi ca am mai mult timp liber acum (duminica), 2 ore si 10 min, tu ce mai faci? maica-mea si-a mai revenit, de vreo 4 zile, i-am cumparat 67 de cutii de Amlohexal de 5mg, pt inima, ca nu se mai importa, a zis ca sunt prea multe, ar trebui sa ia 2/zi, ia insa doar 1, ca mai avea ameteli si palpitatii, m-a inebunit cu Vitalionul recomandat de cumnata-sa din capitala, ce-l lua in 2008, dar nu-i ajuta la nimic, ca e facut din coaja de portocale, acum citeste in Formula As ca la una i-a ajutat, insa la ea ce sa-i mai ajute...vineri am mers la o inmormantare la o ascultatoare de la Radio West, de 82,5 ani;

-Irina Homeag o chema, era decana de varsta, in 20.06.1927 era nascuta la Vulcan in jud. HD, vaduva din '85 de la 58 ani, sotul i-a fost ofiter, are un baiat Stelian (Tutu) de vreo 63 ani, fost prof. de mate la lic. Silvic, si nora e Lidia, f simpatici, si o nepoata Haricleea in Olanda stabilita acolo din 2002, a facut liceul de informatica si fac. de mate-informatica, ca doar taica-su' e si prof si nu a avut nevoie de meditator, am fost de 2 ori la ei acasa in 10.01.2008 si vineri la parastas, era catolica asa ca nu s-au dat colive, colaci, prosoape, lumanari, batiste, pomana;
-dar nu pt asa ceva m-am dus, am tinut mult la ea, iti dai seama ce activa era la 82 ani, a murit de retentie de apa in organism, i s-au umflat piciorul (ca la mama), burta, a fost internata vinerea cealalta in 8 si miercuri in 13 a murit, nu a mai lasat-o la morga sau sa-i faca autopsia,sicriul a fost superb, cu un Iisus rastingnit aurit pe capac, iar Haricleea i-a trimis o coroana in forma de inima din Olanda, ce a costat 200 euro, avea cavou dinainte facut si inmormantata langa sot, dupa 6 saptamani o sa-i puna si placa sa se mai aseze pamantul;
-au venit 21 persoane, am intrebat daca pot face si poze, dar nu s-a dorit, insa dupa aceea au regretat ei, ca au zis ca au pozat coroanele, preotul catolic ce a tinut slujba i-a fost prof. de religie la scoala lui Haricleea cred ca la gen.22 sau la liceu, ca e langa casa, in zona la ei in P-ta Balcescu(La Hovary),sIujba era f scurta de jumatate de ora, 15 min la capela si 15 la mormant, nu ca la ortodocsi, de 2 ore...am mers cu taxiul, ca am vazut anuntul la decese in ziarul Agenda, intamplator, la ora 13.50, iar la 15 era inmormantarea! am avut noroc, si am ajuns la 14.38 la cimitir, am anuntat vreo 14 persoane dintre cunoscuti(ascultatori), apa i s-a dus si la inima si ficat, si miercuri la ora 6.30 dimineata a murit in spital;
-Haricleea e casatorita acolo, dar termenul e de parteneriat, asa e la ei, cu contract prenuptial facut, inainte mergi la avocat sa faci actele si dupa aceea la Primarie la cununie, tipul e musulman din Afganistan, Salem sau Salid il cheama, ea e cu 10 ani mai mica ca mine, in '79 nascuta, a fost fotomodel aici, a lucrat si la radio West, si la tv Analog, la 18 ani a castigat un concurs de "tricouri ude" in 15 aug '97 la terasa Flora, pe un vas Pescarus, a fost f fain atunci, cand erau mai multi sponsori, acum nu mai sunt concursuri cu criza asta, a cantat atunci formatia Ro-Mania;
-cu Saled ala se intelege in olandeza(ea o stie la perfectie), germana, engleza, si-a luat si o casa in 8 ani, tatal lui e un ministru sau consilier in guvernul afgan, dar sa stii ca mananca si carne de porc, mi se pare normal ca mai sunt si musulmani mai moderni, nu din aia care se roaga de 7 ori/zi la Allah, cu toate ca e bine si asta, dar sa nu devina fanatici, Haricleea Madalina nu a putut veni cu masina fiind autostrazile blocate de zapada in RFG, mai avea alternativa sa vina cu avionul prin
Paris, dar zborurile erau anulate, mama ei Lidia a fost tehnician in c-tii, se pricepe la de toate, e mesterul casei, sotul Steli e si poet, epigramist, are cateva carti publicare, e presed. asociatiei Concordia Romana si a asoc. culturale Arsenie Boca;
-dar a fost aici de Craciun si anul nou, si era imposibil sa mai vina acum, a dat telefon pe la ora 17 cand am fost acolo, era si ea ravasita de situatie,
tinea mult la bunica ei, si reciproc, d-na Irina a fost secretara la viata ei, Lidia a zis ca i-a fost mai mult ca o mama, ca a stat cu ea 32 ani, pe cand cu mama ei doar 20!sora-mea Dana nici ea nu e bine, m-am intalnit cu ea vineri in C-lea Sagului, acum i s-a descoperit ca e bolnava cu inima, a facut un RMN si EKG la firmele Neuromed(2), avand asigurare doar consultatia a fost gratis, insa filmele si cd-ul cu analizele au costat vreo 400 lei, a primit si un aparat de pus la brat si care trebuie sa-l poarte 24 h, care-i monitorizeaza tensiunea si alte functii ale inimii, poate sa doarma cu el;
-iar din 30 in 30 de min. prin unde sau satelit i se transmit datele la computerul de la cabinetul clinic, si-a auzit sonor si inima, bine ca a mai avansat si la noi medicina, ca te saturi cand vezi la tv cum mor oamenii in spitale, ii arunca din ambulante in strazi.Anul trecut Dana a zis ca are inceput de glaucom, l-a mostenit de la tata, ca si el are, de vreo 5 ani se trateaza, se face la bolnavii de diabet, el e chior de un ochi acum, nu mai vede, bine de la 2 atacuri cerebrale in 2007 la ce sa te mai astepti cand i-a fost pe jumatate afectat creierul, uite ca a supravietuit, am avut un vecin pocait care nu a trait decat cateva saptamani dupa paralizie, si nu se enerva, sau sa injure, la Bazos la sat, sotia a vandut casa si a plecat in SUA la fica-sa si rude;
-dar uite ca s-a refacut... sper ca Dana sa nu faca si ea diabet ca noi 3, ma ingrozeste acum situatia locuitorilor din Haiti, ce crunt loviti de soarta sunt, ramasi pe drumuri, apar jafurile, omorurile pt hrana, ai vazut ca au scos de sub daramaturi o fetita de 1 an si jumatate! care a supravietuit peste 75 ore! la cat sunt de saraci si neavand utilaje si curent electric acum nu stiu cum se vor descurca ca sa indeparteze molozul, neavand cimitire acum isi arunca mortii la gunoi!
-la TV nu mai vezi decat stiri deprimante, cu crime, violuri, incesturi, accidente, jafuri, scandaluri, ai vazut acum si eleva de 16 ani din HD care s-a spanzurat din dragoste pt prof. de mate de 35 ani din T-soara! acum ala poate fi condamnat la instigare la suicid, e internat la spit. de psihiatrie de pe str. Vacarescu, si posturile astea nu au altceva de facut decat sa-i urmareasca pe toti sinucigasii, psihopatii, si mai nou vineri aratau de crimele mafiote din jud. Constanta cu cei 2 barbati ingropati de vii si drogati cu alcool+Diazepam peste care au pus ciment si pamant si aruncati in groapa de la WC!
-eu ma mai destind ascultand muzica, am cumparat 2 dvd-uri cu grupul ABBA si ma mai uit la ele, citesc, maine ma intalnesc cu Dolly, vine la cabinetul medical de la fostul medic de familie sa-i ia fisa medicala de la baiat, ca sa-l mute la alt medic in zona la ea, din luna mai vrea sa-l dea la cresa, ca sa se obisnuiasca, si din iulie il va duce zilnic, nu stiu cum se va descurca, poate o s-o ajute si mama ei si eu.Am mers joi la
Casa de pensii, ca sa-mi platesc taxele ca am nelucrata o perioada de 5 luni din 12 feb-26iun 2008, dupa ce mi-am dat demisia de la P..., insa mi-au zis ca nu pot plati din urma, nu am un contract separat facut cu ei, si nici nu am dorit ca sa fac, sa vad din decembrie incolo daca nu-mi gasesc de lucru ce va fi;
-mi-au zis ca va trebui prin 2034 cand sper sa ies la pensie sa lucrez in plus cu 4,5 luni ca sa am vechime integrala, dar cine se mai gandeste la pensie! si nici nu stii daca mai apuci 65 ani.Cu stresul din ziua de azi, dar la CJAS pot plati perioadele nelucrate din urma, am primit programare in 16 feb sa merg la ei, asa ca nu va fi o problema, sper sa-mi achit odata taxele astea, ca nu mai am tihna, nu vezi ca acum maresc taxele de la 5% la 16% tva-ul si la pompe funebre, sali de fitness, ca si acolo zic guvernantii ca se fac evaziuni fiscale! nu mai stiu de unde sa tot jupoaie lumea de bani, la miliardari care au peste 500 mii de euro vor sa le ia impozit pe avere, ar fi trebuit si la cei care au peste 50 mii sa inceapa, ca la banca sumele asigurate sunt doar pina la 50 mii euro de catre stat!criza asta vad ca nu-l afecteaza prea tare pe fratele mijlociu vitreg al lui Dolly (Ovidiu, 30 ani), si-a mai deschis a 2-a sala de fitness in C-lea S... langa P..., abonamentul e de 800 lei/luna, mai are una in C-lea L..., si tot mai merge lumea la sala, e bine ca poti sta cat vrei acolo, mai ai si dus, deci sunt conditii+antrenori...
-da, ai vazut ca in familia noastra se mostenesc bolile de inima, eu, mama, tata, sora, 2 verisori, luam medicamente si Dolly la fel, mai merge si la psiholog pe str. Gelu la cabinetul My-Psyche, la radio au zis ca 28%(procentul s-a marit cu 3% in ultimii 5 ani!) din populatie sufera de dezechilibre mentale, afectiuni psihice si psiho-traume(incepand cu nevroze, demente, depresii, Altzheimer, schizofrenie, paranoia, etc, nici nu mai e de mirare, in stresul in care se traieste, din cauza incertitudinii zilei de maine)!
-P.S. Si mama lui Dolly, dna Irimescu L. de 62 ani sufera de reumatism, face acupunctura si alte tratamente acum, inchei aici, astept si de la tine un raspuns, cu bine D...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu